luni, 7 martie 2011

Replicile monedelor americane

Acum cateva zile am fost prin talcioc pentru a cauta marci postale vechi. Nu am gasit nimic interesant in aceasta privinta, insa am descoperit o mic "tezaur". Un vanzator ambulant vindea 16 replici de monede americane. Omul a fost cinstit, mi-a spus clar ca sunt replici si le-a primit la schimb pentru un set nou de bujii auto.  Lasand la o parte caricatura trocului, mi s-au parut interesante, mai ales ca vanzatorul s-a oferit sa mi le dea pe toate pentru un pret de 20 de RON. Nu stiu daca sunt fabricate in China, iar vanzatorul nu stia nici atat tara de provenienta. Desi sunt putin deteriorate si si pe alocuri ruginite, totusi am hotarat sa va prezint monedele, pe care le-am scanat pentru dumneavoastra la o rezolutie relativ mare. Poate veti gasi utile aceste imagini, pentru a face diferenta cand veti dori sa achizitionati monede apartinand numismaticii americane. Astfel veti avea un termen de comparatie, pentru a nu fi inselati cu niste replici pe care vanzatorul vi le va prezenta ca fiind originale. Dati click stanga pe imagini pentru marire.



Un comentariu despre subiectul „Replicile monedelor americane”:
Anonim spunea...

foarte tare! Super scanarile multumim

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.