duminică, 3 octombrie 2010

Legendele despre comori inseamna publicitate, turism, deci bani

Pe cand avea 58 de ani, Jim s-a lasat mai mult din joaca pe mainile unui psihiatru si a acceptat sa fie subiectul unei regresii hipnotice temporare. Rezultatul a fost spectaculos: domnul Bethany si-a “amintit” ca a fost soldat englez in armata ducelui de Wellinghton si ca ar fi murit impuscat pe campul de la Waterloo.


Nimic foarte deosebit. Doar ca, in timpul sedintei, el a afirmat ca inainte de batalie ar fi ascuns o comoara in satul Gower, pentru a o recupera ulterior. Comoara fusese adusa din India. Doar ca soldatul a fost impuscat in timpul luptei cu armatele lui Napoleon.

Dupa hipnoza, Jim Bethany a solicita Consiliului Municipal din Swansea dreptul de a cauta comoara, localizata intr-unul din parculetele orasului. Dupa 8 ani de insistente, el a obtinut aprobarea pentru a-si cauta comoara pe o suprafata de 4 metri patrati.


Ce a gasit Jim acolo sau daca a gasit ceva, asta e alta problema. Cert este ca de la aceasta poveste micul orasel a devenit tinta vanatorilor de comori. Si subiectul preferat al buletinelor de stiri. Asta inseamna publicitate, turism, deci bani.


Si sa nu crezi in comori...

Niciun comentariu despre subiectul „Legendele despre comori inseamna publicitate, turism, deci bani”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.