vineri, 18 februarie 2011

Operațiuni Speciale - Romania, paradisul cautătorilor de comori ( documentar video complet )

Am gasit in arhiva site-ului TVR o emisiune despre cautatorii de comori din Romania, in care este invitata doamna comisar sef Margareta Arsenescu, ofiter de Patrimoniu la Directia de Investigatii Criminale a Politiei Române.

Pe langa problemele pietei negre a artefactelor din Romania, emisiunea mai contine si alte reportaje, cum ar fi imagini inedite din Cairo si Egipt ( devastarea muzeelor nationale), diverse capturi de artefacte tranzactionate ilegal, modul cum se actioneaza in transportul si comercializarea acestor artefcate de patrimoniu si care sunt masurile luate de autoritatile de stat din Romania.



VEZI EMISIUNEA AICI:  CLICK AICI PENTRU A VIZIONA EMISIUNEA COMPLETA

2 comentarii despre subiectul „Operațiuni Speciale - Romania, paradisul cautătorilor de comori ( documentar video complet )”:
Georgette spunea...

Foarte interesant, pacat ca nu se spune nimic de faptul ca in Romania nu primesti concret mai nimic pentru comoara gasita ( daca e cineva care a primit si vrea sa ma contrazica, sa scrie aici), iar in strainatate, intradevar e nasol daca nu predai comoara, dar primesti 100% valoarea de piata sau licitatie a comorii. Mare diferenta, nu? Pai eu daca as gasi o comoara nu as duce ilegal in strainatate, dar, ori as ingropa-o mai departe, intr-un loc stiu numai de mine, ori mai bine as topi-o si mi-a face bijuterii din ea, decat sa mi-o ia cu japca statul si sa ajunga intr-un muzeu si apoi sa dispara in mainile cine-or stie ce smekeri care le ia din muzeu, asa cum am auzit in emisiune. Mare pacat, dar patriotismul romanilor, daca nu mai exista, ar trebui revitalizat cu ceva recompense reale, nu cu promisiuni desarte.

Anonim spunea...

Ce tare! Emisiunea asta e noua, nu are nici 2 zile, ce tare, bine ca mi-ati atras atentia asupra ei, nici nu stiam de ea, uite ca mai face si Tvr 2 emisiuni interesante, acum sa va dea o bere tvr ca le-ai facut reclama gratis! :)) Glumeam, bineinteles.

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.