sâmbătă, 12 octombrie 2013

Glume cu comori și detectoare de metale

Let's... fun !

Un român, un englez și un american căutau o comoară ascunsă în munții din România, într-o peșteră despre care se spunea că e blestemată. Schimbă informații și își dau seama după câteva zile cam unde ar putea fi ascunsă comoara. Se hotărăsc să meargă impreună la peșteră, dar să intre pe rând, să vadă care e mai bun la detecție.
Englezul, provenind dintr-o țară cu tradiție în detecția de metale, alege să intre primul în peșteră. La un moment dat detectorul sună puternic, englezul indepărtează o piatră și sub ea găseste un koson. Deodată, simte o mână rece pe gât și intreabă:
- Cine e in spatele meu ? Românule, tu ești. așa e ?
Nici un răspuns. Se intoarce și vede un spirit infricoștor. Englezul leșină.
Românul si americanul așteapta o oră, așa cum se înțeleseseră, și vâzând că englezul nu mai iese, americanul spune:
- Acum merg eu să caut comoara și să văd ce a făcut englezul. Noi avem tehnică de detecție mai bună decât voi românii.
Ajunge in peșteră și chiar mai aproape de intrare decât englezul, vede un inel străvechi străluncind. Se apleacă, îl ridică si o mână rece il atinge pe umăr.
- Românule, trebuia să aștepți o oră !, spune suparat americanul.
Nici un răspuns.
Se intoarce si vede acelasi spirit infricoșător.
- Nu mie frică mie de efectele voastre speciale, noi avem Hollywood in America. E comoara mea, eu am găsit-o !
- Eu sunt spiritul pazitor si își aduc moartea dacă iei comoara, aude americanul o voce in mintea sa. Ochii intunecați ai spiritului si atingerea rece il ingrozesc in final pe american, care leșină si el.
Asteapta și românul ce așteapta și intra si el in pesteră.
Caută ce caută si nu prea gaseste nimic. Detectorul să chinezesc tot se decalibra.
Plicitisit de atâta așteptare, spiritul se apropie de el si îi apare in față, in semiîntuneric. Românul se concentrează si nu prea isi da seama ce e acea siluetă ce se apropie de el.
- Cine esti ? intreabă românul.
- Sunt spiritul ce apăra comoara, nu te apropia de ea !
Românul il priveste si il mai intreaba odată:
- Cine esti, mă ?!
- Sunt un spirit al comorii blestemate ! raspunde penumbra mirată și deja nervoasă.
- Ptiu ce mi-ai speriat, răsuflă usurat românul. Credeam ca e Politia ! Facem jumi-juma ?

Evoluția căutătorului de comori

Despre piratul Barbă Neagră se spune că a prădat multe corăbii si a ascuns comori uriașe. Dar Barbă Neagră era și corect și punea intrebari incuietore tuturor capitanilor de pe vasele cucerite. Intr-o zi invinge o corabie franceza si il intreba pe capitan:
-Auzi capitane , daca-ti dau doua trabuce, tu cate vei fuma ?
-Unul, monsieur...., raspunse acesta inspaimantat.
-Maine vei fi decapitat, raspunse marele pirat.
A doua oara piratul intalni o nava britanica si povestea se repetă:
-Capitane daca iti dau 3 sticle de rom, tu cate ai vrea sa bei ?
-Doua, my lord... raspunse acesta inspaimantat.
-Vei fi si tu decapitat, nu ai dat un raspuns corect.
A treia oara intalneste o navă fara drapel si, dupa ce o cucereste, intreaba de capitan, fiindca nu l-a vazut participand la lupta. Un prizonier ii spune ca a lor capitan e drodjit in magazia corabiei. Ducandu-se acolo piratul ii spune:
-Mai capitane, sa stii ca ti-am cucerit corabia, ti-am luat comorile, oamenii tai sunt prizonieri acum ...
Dar capitanul:
-Hâc, mai sa stii ca-mi esti simpatic !
-Uite capitane am aici două trabuce, daca ti le dau, tu cate fumezi ? il intrebă piratul.
-Hâc, trei, ca am si eu unul...
-Bravo capitane ! Dar da-ti dau 2 sticle de rom, tu cate bei ?
-Trei, ca am si eu una la mine ! zice capitanul.
-Da, uite acum sa te vad, am aici 3 fete, cu cate ai fii in stare sa te iubesti ? Daca raspunzi si la intrebarea asta, iti las comorile si iti mai dau si din ale mele.
Capitanul cucerit zice tacticos:
-Patru.
-Cum capitane, ca sunt numai trei ?
-Pai nu ti-am spus ca-mi esti simpatic ?



Doi detectoristi între ei:
- Azi dimineaţă am dat cu banu' să văd dacă mă duc cu nevastă-mea la cumparaturi sau vin la detecție.
- Inseamna ca va fi o zi norocoasă pentru tine, văd că ţi-a ieşit să vii cu noi la detecție.
- Da, însă a trebuit să dau cu banul de 7 ori.


Se dusese vorba ca era un bâlbâit care avea mare noroc la găsit comori. Un grup de cautatori il angajeaza, il duce pe un iaht si îi spune sa strige, atunci când crede ca e o comoara in apă, doar atât: "Recuperati-o !"
PRIMA ZI: re re re re re re re re re recuperati-o !
Cautatorii sar in apa si intrdevar gasesc o comoara.
A DOUA ZI: re re re re re re re re recuperati-o !
Iar sar repede in apa cutatorii de comori si gasesc un tezaur si mai valoros. Increderea lor in norocul balbâitului era tot mai mare.
A TREIA ZI: re re re re, atunci sar toti in apa, inclusiv capitanul, dar balbaitul continua: re re re rechinii băă !



- Gata, zise unul dintre cautatori, azi am venit degeaba. Nu mai este nimic de făcut, să luăm detectoarele şi să plecăm acasă!
- Ba mai avem ceva de făcut.
- Ce?
- Să ne punem de acord cu ce povestim la neveste acasă.


Ce-ai gasit ieri cu detectorul, barbate ?
- Am gasit 6 monede romane, dragă!
- 6 monede? Înseamnă că te-au păcălit cei de la anticariat. Pe bonul fiscal sunt trecute 8 monede...


- Nu vă supăraţi că vă întreb, zice un curios către un cautator de comori, câte monede antice ați găsit până acum, in carierea dvs. ?
- Păi, răspunde detectoristul după un moment de meditaţie, dacă bipăitul asta la detector e de la o monedă antică si o găsesc, si mai găsesc incă două, înseamnă că am găsit până acum 3 monede antice !


Un tip statea in spatele unui cautator de comori si îi tot dădea sfaturi. La un moment dat, cautatorul de comori nu mai suportă:
- Ia asculta, domnule! Cine caută comori aici, eu sau dumneata?
- Nici eu, nici dumneata.


Doi impatimiti de detectie metale au plecat la căutari cu echipament performant, pe care platiseră 2000 de euro.
In prima zi, ghinion. A doua zi, la fel.
Abia in ultima zi unul dintre ei reuseste sa gasească o singură monedă veche de doar 50 de ani.
In drum spre casa, abatut, unul el spune:
- Iti dai seama ca am gasit o monenda care ne-a costat 2000 de euro ?
- Dumnezeule, zice celalalt, bine ca nu am gasit mai multe!

Niciun comentariu despre subiectul „Glume cu comori și detectoare de metale”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.