miercuri, 28 septembrie 2011

Manuscrisele de la Marea Moartă au apărut online pe internet !

Conținutul acestui articol, care fusese o traducere a articolul de AICI si care lăuda munca de digitalizare a acestor manuscrise ( realizată în colaborare cu Google), dar oferea și link gratuit către arhiva manuscriselor, a fost șters la cererea unei persoane care s-a recomandat curatorul digital al acestui proiect și care se consideră îndreptățită să solicite aceasta, la câteva ore după primirea a două mesaje de la respectiva persoană.

Întrucat nu am dorit sa intrăm in polemici cu respectiva persoană ( deși nu am înteles motivatia indignării din partea unei persoane care a pretins că este parte a unui proiect pe care noi l-am promovat gratuit și voluntar, articol care avea un conținut pozitiv și de bună-credință si promova cultura și religia poporului respectiv, precum și proiectul in sine ( a se vedea articolul original in engleză de pe Bloomberg ), dar și pentru a ne demonstra buna-credința și bună-voință, am decis să ștergem conținut original al prezentului articolul despre Manuscrisele de la Marea Moartă si să il inlocuim cu prezenta explicație.

Niciun comentariu despre subiectul „Manuscrisele de la Marea Moartă au apărut online pe internet !”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.