luni, 5 august 2019

Tom Lucking, un cunoscut pasionat de detecție metale care a descoperit mai multe comori, a devenit arheolog cu normă întreagă

Un bărbat care a mai descoperit în trecut (în Winfarthing, Norfolk, în anul 2014, când era student) un pandantiv anglo-saxon (datând din jurul anilor 630 d. Hr.) în valoare de 145000 de lire sterline, a avut din nou noroc: a găsit mai multe comori care datează de aproximativ 800 de ani. Cea mai nouă descoperire a lui Tom Lucking este o broșă care datează din anii 1200-1300, găsită în Wymondham, Norfolk.



Lucking, acum în vârstă de 27 de ani, a spus că broșa, care este ornată cu două pietre roz, a fost o descoperire „specială”: "Am săpat câțiva centimetri și acest obiect a apărut în fața ochilor mei. Când l-am spălat pentru prima dată de noroi, am văzut doar partea din spate, dar am întors obiectul și am văzut ornamentele. Am stat acolo și am admirat-o cu mulțumirea pe care o ai când găsești ceva atât de special".


El a spus că partea sa de bani din vânzarea Pandantivului Winfarthing l-a ajutat să cumpere o casă în Diss, Norfolk, în luna decembrie a anului trecut. Pandantivul a fost votat ca opera de artă preferată a Marii Britanii într-un sondaj de anul trecut.



Lucking practica detecția de metale de la 11 ani și a descoperit multe alte obiecte catalogate ca fiind tezaure. A absolvit Universitatea din Anglia de Est și lucrează acum ca arheolog cu normă întreagă.


Muzeul Castelului Norwich și-a exprimat interesul să cumpere broșa, care se va alătura pandantivului Winfarthing din colecția muzeului.

Niciun comentariu despre subiectul „Tom Lucking, un cunoscut pasionat de detecție metale care a descoperit mai multe comori, a devenit arheolog cu normă întreagă”:

Trimiteți un comentariu

  ☑ Am citit și accept Regulamentul comentariilor.